להציג ולשכנע - על מצגות עסקיות
איך להעביר את המסרים, לרגש, לשכנע ולמכור
מי מאיתנו לא צריך מידי פעם להעביר מידע, לשכנע ולהניע את המשתתפים לפעולה? אנשי עסקים, אנשי צבא וחינוך, פוליטיקאים, יועצים ואחרים...
המצגת אינה חלק ממערך השיווק האינטרנטי, ובכל זאת החלטנו לכלול את נושא בניית המצגות תחת הפרק העוסק בשיווק באינטרנט, עקב היות המצגת חלק ממערך השיווק הדיגיטאלי, וכן כי תכניה ודרכי השימוש בה, קשורות באופן הדוק לשיווק באינטרנט. מצגת מעוצבת וערוכה היטב, משפרת באופן דרמטי את סיכויי ההצלחה. מחקר שנערך באוניברסיטת מינסוטה מראה שיכולת השיכנוע באמצעות מצגת ויזואלית מרשימה, עולה ב- 43% בהשוואה להצגת אותם טיעונים, בהצגה מילולית בלבד, ללא שימוש בעזרים. זה לא מקרה שרב הפרזנטורים בעולם נוהגים להשתמש במצגות ויזואליות המוקרנות בגדול על מסכים.
כהמשך לתהליכי המיתוג האסטרטגי, אנו נוהגים ליצור עבור לקוחותינו מסכי מצגות סטנדרטיים המאפשרים יצירת מצגות מרשימות, המכבדות הן את התכנים המועברים והן את סמלי המותג. בדרך זו, אנו עוזרים ללקוחותינו למשוך יותר תשומת לב לתכנים המועברים, ויחד עם זאת, לנצל את המצגת לחשיפה נוספת של סמלי המותג וחיזוק הזהות המותגית.
במידת הצורך, אנו גם כותבים את התכנים המועברים ועורכים את מסכי המצגת, כדי להתאים אותה למסגרת הפרזנטציה ולקהל המאזינים. ידוע לנו שעל פי סקרים, הצופה הממוצע קשוב למרצה, רק במשך כ-20 שניות בכל דקה. בהתאם, אנו כותבים ועורכים את המצגות בתמציתיות, על מנת לחדור לזכרונם של המאזינים, להקל עליהם בקליטת המסרים, ולהניע אותם לפעולה.
הקדמה עניינית המעבירה את הרעיון העיקרי ומכינה את המאזינים לתכנים שיבואו. מעט משפטים קצרים וממוקדים ככל האפשר, כדי לאפשר קריאה וזכירה תוך כדי האזנה למציג. ולסיום, סיכום קצר מאד של המסרים החשובים וקריאה לפעולה. בדרך כלל, אנו בונים את המצגות במבנה מודולרי, כך שניתן להתאים אותן בקלות לאירועים ספציפיים ולקהלי יעד שונים.
בצד העמוד מוצגים מסכי מצגות שיצרנו. אתם מוזמנים לדפדף בה ולהתרשם. מאחר שבמקרים רבים, המצגות כוללות מידע שיווקי/מסחרי מסווג, אנו נמנעים מלהציג כאן את תכני המצגות.
אם הנושא מעניין אתכם, התקשרו אלינו. נשמח להיפגש, להציג יותר... ולשכנע.
יורם בר-סלע | Yoram@frisbee-branding.co.il | 054-7693588
אוריאל אמגר | ouriel@frisbee-branding.co.il | 054-5281666