כתיבת תכנים לאינטרנט

איך לנצח בזירה שבין גוגל לבין הלקוחות הפוטנציאליים

הרקע המקצועי שלנו רחב ומגוון. הוא מאפשר לנו ללמוד ולהתעמק בכל נושא, כדי להבין מה המידע שחשוב לקהלי היעד. העיפו מבט בעמודי הפורטפוליו שלנו. תוכלו להבחין שבין אם מדובר באמנות, יעוץ, רפואה או מדע, אנחנו לומדים מהר את השפה הנכונה, ומעבירים את המסרים הנכונים בדרך מעניינת ומרגשת, ברוח ערכי המותג. בהתאם, אנו כותבים ועורכים את התכנים לאתרי אינטרנט, מצגות עסקיות ותכניות דיוור דיגיטאלי.
 
אנו יודעים למצוא את הגבול הנכון בין העברת מסר ענייני, לבין יצירתיות. שני תחומים אלה משלימים זה את זה, ואינם מתחרים. עברית ואנגלית הן שפות-אם אצלנו. ואם צריך שפות אחרות, צוות פריזבי ערוך ומנוסה בכתיבה ויצירה של כלי תקשורת שיווקית ברוסית, ערבית, צרפתית, גרמנית, סינית, יפנית ועוד. 
 
כמו פנס בחשיכה, אתרי אינטרנט שכתבנו מושכים את הקוראים לשהות זמן ארוך יחסית ולקרוא מספר גדול של עמודים. אנחנו משתדלים לחשוב על הקוראים ולא על עצמנו. הגולשים באתר שלנו שוהים בו כ-10 דקות בממוצע, וקוראים מעל 6 עמודים בממוצע לביקור. הכתבות שלנו זוכות למספר גדול של קוראים. לינקים אליהן, שאנחנו מפיצים בניוז לטר שלנו, מופצים באופן ויראלי בין הגולשים שאוהבים לעיין בהם ומעבירים אותם לחבריהם.
כבר בנינו אתרים שבהם שהו הגולשים כ-20 דקות בממוצע.אם אתם מתמצאים בסטטיסטיקות של שהיה באתרים, אתם יודעים שזו הצלחה.
אתם מוזמנים להקליק על התמונות ולבקר באתרים שבנינו. ברובם, אנחנו אחראים על בניית המותג, קביעת מבנה האתר, כתיבת התכנים, עיצוב ובניית האתר. בחלק מהמקרים אנחנו אחראים גם על עידכון התכנים ומעקב סטטיסטי שוטף.
 
למידע נוסף, אנא התקשרו אלינו:
יורם בר-סלע: 054-7693588
אוריאל אמגר: 054-7693588