מותגים והצלחה
מפגש חווייתי בנושא מיתוג - מהו מותג, איך בונים אותו ומה התועלת שהוא מביא לבעליו
בעולם העסקים התחרותי של היום, בו בכל 26 דקות מוקם מפעל חדש בסין (בממוצע, עד למשבר הכלכלי הנוכחי) והאדם הממוצע נחשף ל-3000! מסרים פרסומיים ביום, כל אחד חייב למתג את עצמו. בין אם הוא מנהל עסק מסחרי, שכיר בחברה או בעל משפחה. הבנת כוחו של המותג עשויה לסייע לכל אחד מאיתנו בהשגת מטרותיו בתחום המסחרי, האישי והציבורי.
מפגש אינטראקטיבי מהנה המיועד למנהלים, אנשי עסקים ואנשים בכלל המעוניינים לחוות, להנות וללמוד.
- מה משותף לקוקה קולה, אינטל ו- Philippe Stark? – מהו מותג, מה התועלות שהוא מביא לבעליו ואיך הופכים מוצר למותג? נתחיל בהסרת הערפל סביב המושג המהווה את בסיס השיווק המודרני, ונסקור דוגמאות פיקנטיות של מותגים מצליחים וכושלים מתחומי שוק שונים.
- מוכרחים להמשיך לנגן - אסטרטגיות בניית מותג וניהולו לאורך זמן- תפקידו של המותג ככלי שיווקי וניהולי/מנהיגותי. מבט תמציתי על מותגים מרתקים בעולם ובארץ.
- להכניס את הידיים למים - סדנה חווייתית בה יוכלו המשתתפים ליישם את נושאי המפגש ביצירת מותג של חברה אמיתית בתהליך מקוצר של Brain Storming.
משך המפגש: כשעתיים ורבע (כולל סדנת מיתוג) או כשעה וחצי ללא סדנת מיתוג.
לפרטים והזמנת הרצאה: יורם:054-7693588 או במייל yoram@frisbee-branding.co.il