האם המותג שלכם "לבוש" לעסקים? משרת נכון את האסטרטגיה השיווקית? מעביר את המסרים הנכונים, מרגש ומשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לקנות מכם?
שאלוני GOOOD Brand שפיתחנו, יכולים לעזור לכם לבחון ולהעריך את שם העסק ושורת המיתוג, הלוגו, אתר האינטרנט שלכם, ומצבכם מבחינת חדשנות הערך שלכם. זה קל כמו משחק ילדים. בשיטת הרמזור, תקבלו תוך זמן קצר אינדיקציה אובייקטיבית לגבי איכות המותג.
כמו כן, תמצאו בעמוד זה מידע מפורט עלינו ועל שיטות העבודה שלנו בבניית מותגים איכותיים. לצד המידע אודותינו, גם כתבות מעניינות ומהנות להעשרת הידע המקצועי בתחומי השיווק והמיתוג (בידול אסטרטגי, מיתוג, אינטרנט, שיווק דיגיטאלי, רשתות חברתיות ועוד).
להנאתכם.
יורם בר-סלע & אוריאל אמגר
15 טיפים שימושיים לבניית מותג רב-חושי חזק
מהו בידול אסטרטגי, למה הוא נחוץ ואיך משיגים אותו?
איך יוצרים בידול אסטרטגי על בסיס איכות
איך בונים בידול אסטרטגי נכון ובר קיימא?
על התחרות הגוברת בשוק מענקי המחקר וחלקו של המותג בזכייה במכרזי מחקר
כיצד למתג ולהצליח בשוק הרפואה האלטרנטיבית
קצת סדר במושגים הקשורים למיתוג אסטרטגי
סיפור משפחתי נחמד מאיר באלומה בהירה את כוחם של מיקוד ומיתוג
כיצד לבדל את העסק שלך ולהימנע מהתמודדות מתישה מול המתחרים
כיצד לשווק נכון, כבר בשלבים הראשונים... מבלי לקחת משכנתא