EVS – Elbit Vision Systems מותג נולד

על תהליך המיתוג המחודש של חברת EVS המובילה העולמית בפיתוח מערכות ראיה ממוחשבת לאיתור פגמים בטקסטיל

EVS עוסקת בפיתוח ושיווק מערכות ראיה ממוחשבת לאיתור פגמים בטקסטיל. היא החלה כ- Spin-off של אלביט והתבססה על טכנולוגיות עיבוד תמונה מהתחום הצבאי. EVS היתה החלוצה בתחום בקרת האיכות בתעשיית הטקסטיל, וממשיכה להוביל את התחום כבר כ-20 שנים. לאורך השנים, התקינה החברה מעל 1,000 מערכות.

לאחר שנים של פעילות, החליטה החברה לשדרג את המותג ולהתאים אותו להתפתחות הטכנולוגית ולמעמדה המוביל של החברה בתעשיית הטקסטיל. אנו מלווים את החברה כבר כ-10 שנים. תהליך המיתוג מתבצע בהדרגה, כאשר תערוכת ITMA – התערוכה המובילה בתעשיית הטקסטיל מספקת פעם בשלוש שנים דחיפה משמעותית יותר בקידום המותג והתקשורת השיווקית. אנו מאמינים שמותג תעשייתי אינו שונה ממותג צרכני. הוא חייב למשוך תשומת לב, לרגש, לשכנע, לחדור לזיכרון ולהישאר שם לאורך שנים... ולמכור.

 

השם:

שם החברה נולד מהיותה חברת בת של אלביט ועוסקת במערכות ראיה ממוחשבת. בעת הקמת החברה, לא היה ברור לאילו שווקים היא תצליח לחדור ובאילו היא תצליח. אחרי כ-15 שנות פעילות, כשרבים מיצרני הטקסטיל בעולם מכירים את החברה, העדפנו לא לשנות את השם. את המסרים החדשים של התמקדות בתעשיית הטקסטיל והחדירה העמוקה לשוק זה, בחרנו להעביר בפרטים אחרים של התקשורת השיווקית.

שורת המיצוב Your Quality – Our Vision מתבססת על כפל המשמעות של המלה Vision: ראיה וחזון.

 

הלוגו

זה אולי המקרה היחיד שבו יצרנו לוגו שקריאותו אינה קלה וברורה. צורת הלוגו נובעת מתנועת גלי הבד בין גלילי מכונות הסריגה והאריגה. צורת הלוגו אמנם מרמזת על אותיות השם, אבל אינה מתאמצת בנושא זה. לשמחתנו, הלוגו הזה התקבל באהדה רבה בקרב מנהלים בענף הטקסטיל. הם אוהבים מאד את הצורה שנוצרה ומתאמצים לגלות את האותיות של הלוגו, למרות שאף אחד לא מבקש מהם לפתור את החידה. הלוגו הפך מהר מאד לצורה מוכרת המזוהה עם EVS ומייצגת את היותה המובילה בתחום בקרת האיכות בתעשיית הטקסטיל.

 

 

עין פקוחה – מבט חד

לקראת תערוכת ITMA שנערכה בשנת 2011, חיפשנו רעיון לוז'ואל "שיתפוס את העין". מצאנו שבתעשייה משתמשים הרבה בעין כדימוי לפעולת המכונות. המכונה "רואה" את הפגמים ואינה "עוצמת עיניים" אפילו לרגע. ברוח זו, יצרנו את תמונת העין הבנויה כולה מפרטי טקסטיל – כולם מתוצרת של לקוחות החברה. בדים שמכונות הראיה הממוחשבת בודקים מדי יום.

דמיינו לעצמכם את העין שולחת כלפי המבקרים בתערוכה, מבט בוחן ברוחב של 250 סנטימטרים. זה ויז'ואל שלא ניתן להתעלם ממנו.

 

 

מקיפים את העולם – כל יום!

לקראת תערוכת ITMA 2015 חישב צוות השיווק של החברה והגיע למסקנה שלקוחות EVS, בודקים בכל יום מעל 40,000 ק"מ בד ביום!!! ברוח זו, ניסחנו את הסלוגן:

 

 

כאילוסטרציה לסלוגן, יצרנו את תמונת הבדים המקיפים את הגלובוס. בתערוכה האחרונה, הופיעה התמונה הזו על קיר בגודל 400X300 ס"מ.

 

מסר עקבי ואחיד

המסרים והאלמנטים הויזואליים שיצרנו, נמצאים בשימוש לאורך כל הדרך: פולדר ופרוספקטים של החברה, מצגות עסקיות, שילוט, תגי שם ועוד. אנחנו מנצלים כל הזדמנות והכלים השיווקיים שיצרנו חודרים אל התודעה, הזיכרון והנשמה. על פי דיווחי החברה למדיה, מכרה EVS בתערוכת ITMA האחרונה מערכות בהיקף כולל של 1.3 מיליון דולר.