האם המותג שלכם "לבוש" לעסקים? משרת נכון את האסטרטגיה השיווקית? מעביר את המסרים הנכונים, מרגש ומשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לקנות מכם?
שאלוני GOOOD Brand שפיתחנו, יכולים לעזור לכם לבחון ולהעריך את שם העסק ושורת המיתוג, הלוגו, אתר האינטרנט שלכם, ומצבכם מבחינת חדשנות הערך שלכם. זה קל כמו משחק ילדים. בשיטת הרמזור, תקבלו תוך זמן קצר אינדיקציה אובייקטיבית לגבי איכות המותג.
כמו כן, תמצאו בעמוד זה מידע מפורט עלינו ועל שיטות העבודה שלנו בבניית מותגים איכותיים. לצד המידע אודותינו, גם כתבות מעניינות ומהנות להעשרת הידע המקצועי בתחומי השיווק והמיתוג (בידול אסטרטגי, מיתוג, אינטרנט, שיווק דיגיטאלי, רשתות חברתיות ועוד).
להנאתכם.
יורם בר-סלע & אוריאל אמגר
האם המותג שלך "לבוש היטב" לעסקים? פיתחנו תהליך Checkup קל ואובייקטיבי
9 מדדים אובייקטיביים לבחינת שם המותג
14 קריטריונים לבדיקת הלוגו
האם האתר משרת את בניית המותג? 20 פרמטרים לבדיקת האתר - בשיטת הרמזור
האם יש בארגון שלך הזדמנות ליישום חדשנות ערך? שאלון עזר לתהליכים של מיקוד אסטרטגי על בסיס חדשנות ערך