האם המותג שלכם "לבוש" לעסקים? משרת נכון את האסטרטגיה השיווקית? מעביר את המסרים הנכונים, מרגש ומשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לקנות מכם?
שאלוני GOOOD Brand שפיתחנו, יכולים לעזור לכם לבחון ולהעריך את שם העסק ושורת המיתוג, הלוגו, אתר האינטרנט שלכם, ומצבכם מבחינת חדשנות הערך שלכם. זה קל כמו משחק ילדים. בשיטת הרמזור, תקבלו תוך זמן קצר אינדיקציה אובייקטיבית לגבי איכות המותג.
כמו כן, תמצאו בעמוד זה מידע מפורט עלינו ועל שיטות העבודה שלנו בבניית מותגים איכותיים. לצד המידע אודותינו, גם כתבות מעניינות ומהנות להעשרת הידע המקצועי בתחומי השיווק והמיתוג (בידול אסטרטגי, מיתוג, אינטרנט, שיווק דיגיטאלי, רשתות חברתיות ועוד).
להנאתכם.
יורם בר-סלע & אוריאל אמגר
סדרת כתבות המאפשרת ללמוד מאמני הקרקס וליישם בסביבות עסקיות
כיצד לנהל את הזמן, לעמוד בכל המשימות (שבחרתם לעמוד בהן) ולא להוציא אנרגיה מיותרת על משימות שאינן חשובות ...
על קוסמים מפורסמים, מותגים עולמיים וטיפוח חדשנות בעסק
על תעוזה ובידול יוצא דופן בעסקים
בעידן של שקיעת אמנות הקרקסים, מיישם קרקס השמש את מתודת חדשנות הערך ויצר אסטרטגיה חדשה שהביאה אותו לשיאים עולמיים בשיווק ומכירת כרטיסים