מיתוג למיזמי סטארט-אפ

כיצד לשווק נכון, כבר בשלבים הראשונים... מבלי לקחת משכנתא

כתב: יורם בר-סלעa

"נציגי קרנות הון סיכון אמריקאיות שיבחו את מרכיבי המותג והחומר הפרסומי שלנו אשר תרמו רבות להפניית תשומת לב ולבחינה רצינית מאד של הטכנולוגיה על ידי שותפים ומשקיעים פוטנציאליים". ד"ר ניר פלד – מנהל רפואי.

מיזמי סטארט-אפ | היעדים גדולים – התקציבים קטנים

WAZE, WIX, גוגל, מייקרוסופט, IBM, HP, M3, פייסבוק, Apple. חברות חובקות עולם, וכולן היו פעם קטנות. כולן התחילו כמיזמי סטארט-אפ דלי תקציב. דווקא חברות אלה מחדדות את הקונפליקט הכלכלי הבולט של מיזמי הסטארט-אפ: יעדים ענקיים (לפעמים, חובקי עולם) ומשאבים מוגבלים בתחילת הדרך. 

תהליכי הסטארט-אפ בעולם המודרני מחייבים את היזמים להציג ולשכנע אין ספור גורמים, בטיפוס התלול אל ההצלחה הנכספת. עובדים פוטנציאליים, ספקים, משקיעים, גורמים ממשלתיים, לקוחות, מובילי דעה וגורמים משפיעים אחרים חייבים להשתכנע שכדאי להעדיף ולהושיט יד לסטארט-אפ שלכם. בין אם אתם בתחום של מיזמי תוכנה ואינטרנט, רפואה וביוטכנולוגיה, מיזמים עיצוביים, מיזמים עסקיים או מוצרי תעשיה מסורתית, אתם חייבים לגייס משאבים הולכים וגדלים בדרך להוכחת היתכנות, הפיתוח הטכנולוגי והמימוש העסקי שלו. 

 

למשקיעים יש פתיל קצר

משקיעים ומנהלי קרנות הון סיכון מקבלים המוני פניות מיזמים. בתהליך המיון והבחירה שלהם, הם מוכנים להקדיש רק זמן קצר מאד לפגישה עם יזמים, אבל מצפים ללמוד בקצרה על הרעיון העסקי, הפוטנציאל השיווקי, הישימות הטכנולוגית, ומעל לכל, מצפים להשתכנע שקבוצת היזמים והמנהלים מסוגלת להוציא את התכנית אל הפועל, תוך התגברות על התפניות והאתגרים שבדרך. אין ברירה, לקראת היציאה לשדות הקרב של גיוס ההון והפיתוח הטכנולוגי ולשכנע את כל הגורמים שבדרך (וגם את עצמכם), אתם חייבים להיות ממוקדים ומצויידים במותג איכותי הכולל:

 

•    הבנה מעמיקה של קהלי היעד, צרכיהם ורצונותיהם. 

•    בידול משמעותי לעומת כל העוסקים האחרים בענף

•    שם "קולע למטרה" ושורת מיצוב המייצגת בתמציתיות את האסטרטגיה

•    לוגו ועיצוב גראפי מוביל – אטרקטיבי, מרגש ומעביר את המסר הנכון

•    אתר אינטרנט אטרקטיבי ומלא בתוכן רלוונטי

•    כרטיסי ביקור, ניירת משרדית וחומר פרסומי 

•    מצגות עסקיות מרשימות וממוקדות

•    פרטי שילוט ועוד.

 

האגם הכחול של מיזמי הסטארט-אפ

בהתאם למתודת "האגם הכחול" שפיתחנו, אנו מלווים את העסק לאורך תהליך הגיבוש האסטרטגי, יצירת סמלי המותג, בניית כלי התקשורת השיווקית ועד להטמעת המותג בחיי היומיום של העסק. יצרנו תהליך המאפשר ליצור מותגים איכותיים בלו"ז קצר ובתקציב "סטארט-אפי". 

עשינו את זה בעבר עבור BioSafe המשמרת תאי גזע משיניים לשימוש רפואי עתידי, Arch Medical המפתחת מחט לדגימת רקמות ממעברים פריפריאליים בראות, RadWin מקבוצת RAD ,וHi-T.V מקבוצת ECI, וOpusDent מקבוצת ESC-Sharplan,וNetEye מקבוצת טלרד ועוד רבים אחרים.

 

נשמח לעשות את זה גם עבורכם.

 

לפרטים נוספים ולתאום פגישה, אנא התקשרו אל:

יורם בר-סלע | Yoram@frisbee-branding.co.il |ו 054-7693588

אוריאל אמגר | ouriel@frisbee-branding.co.il |ו 054-5281666